GyIK

Gyakran ismételt kérdések a szolgáltatásról. Ha kérdésed lenne, először fusd át ezeket.

Arra, hogy

  • a háztartásod (vagy más háztartások) mérőóráit egyetlen applikáción keresztül kényelmesen és gyorsan bejelenthesd.
  • a közüzemi fogyasztásaid alakulását egy felületen keresztül lásd és előre megtervezhesd.
  • a bejelentési kötelezettségedet soha többé ne felejtsd el.
  • a szolgáltatásokkal kapcsolatban azonnali információkhoz juthass (leállás, karbantartás, meghibásodás, leolvasási időszak, befizetési határidő, stb.).
  • az applikáció segítségével több időd maradjon olyan dolgokra, amelyek igazán fontosak számodra.
  • Egy applikáció az összes szolgáltatóhoz sokkal egyszerűbben és célirányosabban használható.
  • Nincsenek a bejelentés szempontjából felesleges sallangok, információk, amik között sokszor nehéz kiigazodni.
  • Nincs helyhez kötöttség a bejelentéskor, bárhonnan jelenthető az óraállás, hiszen a telefon mindig kéznél van.
  • Nem kell külön applikációt használni minden egyes szolgáltatóhoz.
  • Nem kell külön jelszavakat és belépési kódokat megjegyezni minden egyes szolgáltatóhoz.
  • Az applikáció felülete egyszerű, világos, így könnyen kezelhető.
  • Bárki órája felvehető, így idős rokonoknak is segítség nyújtható a bejelentésekkel kapcsolatban.
  • A figyelmeztetés közvetlenül az applikációból érkezik, így nehezebben felejthető el a bejelentési időszak.
  • A bevezetési időszakban minden funkció, beleértve a prémium funkciókat is, ingyenesen elérhető.
  • Ez bármikor előfordulhat, de nem kell izgulnod, ugyanis minden adatod, bejelentésed és regisztrált órád újra ott lesz, amennyiben ugyanazzal az email-PIN kód párossal lépsz be a telepítést követően. Ilyenkor még regisztrálnod sem kell.
  • Igen, nyugodtan. Amennyiben ugyanazzal az email-PIN kód párossal lépsz be, az adataid mindkét készüléken frissülni fognak.
  • Először regisztrálnod kell az alkalmazásban egy email címmel és egy egyedi PIN kóddal. Innentől az applikációt a PIN kóddal tudod indítani, másra nem lesz szükséged a használatához.
  • Ezután regisztrálnod kell a mérőóráidat. A bekért adatok szolgáltatónként eltérőek lehetnek, ezért a regisztrációhoz mindenképpen legyen kéznél a legutolsó számlalevél annak mellékleteivel együtt. Az ezeken szereplő adatok egy részére lesz szükséged. Egy mérőóra regisztrálását követően további órákat és szolgáltatókat adhatsz a listádhoz, vagy visszatérhetsz a főmenübe.
  • Ez számodra is fontos, ezzel biztosítjuk azt, hogy illetéktelen személyek ne tudjanak a nevedben hamis óraállásokat jelenteni, és ne férjenek hozzá a személyes adataidhoz.
  • Még nem biztos, de azon vagyunk, hogy minél előbb minél több szolgáltatót be tudjunk vonni a szolgáltatásunkba. Ha nem találod a listában a saját szolgáltatóidat, ne csüggedj, iratkozz fel az értesítőnkre, így folyamatosan tájékoztatást kapsz majd az újonnan belépő szolgáltatókról.
  • Tudjuk, hogy a megoldás mindenkinek mennyire hasznos, ezért bízunk benne, hogy hamarosan Neked is kielégíthetjük az igényeidet.
  • Az applikáció egy szolgáltatóval is használható, és a szolgáltatók listáját igyekszünk gyorsan bővíteni. Türelmedet kérjük, és ha feliratkozol a értesítőnkre, minden újonnan belépő szolgáltatóról tájékoztatást kapsz.
  • A regisztrációkor megadott email címedre a sikeres bejelentésről – annak adataival együtt – azonnal emailt kapsz, az applikációban a bejelentésed státusza “fogadott”-ra változik.
  • Az adataidat továbbítjuk a szolgáltatód felé, ahol az bekerül a feldolgozó rendszerbe, és az eddigi formában kapod majd a csekket.
  • Ez a funkció később kerül implementálásra, de kiemelt prioritással kezeljük, hiszen akkor válik igazán kényelmessé dolog.
  • Befizetéseidről statisztikákat láthatsz, azokat elmentheted.
  • Bejelentési kötelezettségedről értesítéseket kaphatsz, melyeket testre is szabhatod.
  • A szolgáltatóidtól igény szerint értesítéseket, hirdetményeket kaphatsz (ezek az értesítések kikapcsolhatóak)
  • Több órát és több helyszínt is regisztrálhatsz, így akár családtagjaid, lakótársaid óraállásait is lejelentheted.
  • Google Play és AppStore áruházakban letölthető: keresd az ‘ennyi’ nevet. Az alkalmazás automatikusan települ Androidos vagy iOS-es telefonodra, a regisztráció után azonnal használható.
  • Az applikáció használatához csak a leggyakrabban használt email címre és egy általad választott PIN kódra lesz szükséged. Később elegendő ezzel a PIN kóddal azonosítanod magad, nem lesz szükséged másra a bejelentésekhez. Az email címed annak ellenőrzésére szükséges, hogy valóban TE regisztráltál, ezért mindenképp olyant adj meg, amit rendszeresen ellenőrzöl.
  • A mérőórák regisztrálásához az egyes szolgáltatóid által elvárt adatokat kell megadnod (szintén csak egyszer). Ezeket az applikációban látni fogod, amikor először regisztrálsz egy mérőórát.
  • Az adataidat az általad adott adatkezelési felhatalmazás alapján kezeljük. Az adataidat szigorúan csak a szolgáltatóddal történő belső kommunikáció céljára használjuk fel, azokat harmadik félnek nem adjuk át. Adatvédelmi irányelveinket elolvashatod az applikáció telepítésekor, illetve az alkalmazás ismertető weboldalán, a Felhasználási és Adatkezelési Nyilatkozat / Privacy Policy -n is.
  • Tedd fel őket bátran! Elérsz minket az applikációból, vagy a weboldalunkon keresztül is. Minden kérdésnek és észrevételnek örülünk, hiszen ezekkel még kényelmesebbé és jobbá tehetjük az applikációnkat.

Küldés után sajnos már nem tudunk segíteni.

Csak töröld a korábbi óráidat és vedd fel az újakat.

Küldj nekünk levelet az ugyfelszolgalat@oraallas.hu -s mailcímünkre hogy tudjunk segíteni.